Waarom Fox News is nie die hele probleem nie

Waarom Fox News is nie die hele probleem nie 'N Sekuriteitswag sien uit die hoofkantoor van die News Corp in Midtown Manhattan, April 2017. AP / Mary Altaffer

Die Amerikaanse pers lyk gefiks op Fox News en sy eienaars, die Murdoch-familie.

Onlangs het die New York Times gesê om "Hoe Rupert Murdoch se Ryk van Invloed Remade The World. "Dit volg op die New Yorker se ondersoek na die"maak van die Fox News White House. "

Beide artikels beweer die ware politieke impak van Fox News, en patriarg Rupert Murdoch, oor kontemporêre politiek te openbaar.

En albei artikels sou die laat verheug het Roger Ailes, die stigter van Fox News. Die pugnacious Ailes het 'n Fox News-handelsmerk-identiteit ontwikkel wat steeds bevestig word deur die gerespekteerde pers jare na sy dood.

Fox News, Ailes beweer, sal altyd die onderdog bly en word vir altyd afgekeur deur hoofstroommededingers. Alhoewel Ailes afgevuur is toe geloofwaardige beskuldigings van seksuele aanranding na vore gekom het, die huidige Fox News-reeks weerspieël baie van Ailes se oorspronklike visie.

Soos die towenaar van Oz het Roger Ailes die beeld van sy eie sterkte en sy netwerk se krag opgeblaas. Onlangse gebeure, soos die verkiesing van Donald Trump, bevestig blykbaar die invloed van die netwerk.

Tog, wanneer ons die gordyn terugtrek, blyk dit dat die bewyse dat Fox News en Rupert Murdoch ons huidige politieke oomblik geskep en volgehou het, veel meer omstandighede voorkom.


Kry die nuutste van InnerSelf


En die idee dat Fox News se krag voortspruit uit 'n ongekende noue verhouding met die Trump-administrasie, val ook onder die beheer.

Mislukkings, nie oorwinnings nie

Kom ons begin met die idee dat Trump se 2016-oorwinning toegeskryf kan word aan Fox News.

So 'n bewering sou baie meer geloofwaardig wees as Rupert Murdoch en Roger Ailes wou hê Donald Trump sou die 2016-Republikeinse genomineerde wees.

Maar hulle het nie. Beide die New York Times en New Yorker-stukke erken dit.

So eerder as om Trump in die Wit Huis te sit, was Ailes en Murdoch nie in staat om te keer dat Republikeine vir hom stem nie.

Maar hierdie versuim om Republikeine in 2016 te oorreed, is nie regtig 'n verrassing nie.

Kom ons kyk na die rekord.

In 2008 het die kanaal ander kandidate bevorder, maar Republikeinse kiesers gekies John McCain. McCain het die antipathie teruggekeer en homself genoem "'n Reagan Republikeinse. ... Nie 'n praatradio of Fox News Republikeinse nie. "

Net so, in 2012, Mitt Romney het die Republikeinse nominasie gewen ten spyte daarvan dat dit nie deur Fox News se bestuur ondersteun word nie. Diegene wat wys op Fox se koningmakende magte, het dit vergete Rupert Murdoch het Rick Santorum sterk bevorder daardie jaar.

Nie die Times of The New Yorker verduidelik hierdie mislukkings nie. Tog is dit ongetwyfeld relevant vir 'n beoordeling van die invloedryke krag van Fox News.

Die talle geleerdes wat argumenteer dat Fox News 'n kritiese belangrike akteur in die Amerikaanse politiek is ... [dit is] aktief die Amerikaanse openbare mening hervorm.

Daar is te veel mislukkings om in hierdie artikel te lys, maar een is veral illustratief. Ten spyte van die betaling van haar US $ 1 miljoen per jaar, en die verskaffing van genoeg lugtyd op ondersteunende programme, Fox News kon Sarah Palin nie in 'n gerespekteerde Republikein verander nie figuur.

is nie Voormalige Alaska Gov. En vise-president kandidaat Sarah Palin op Fox News, Junie 17, 2013. Fox News skermkiekie

Jaag, lei nie

Joernaliste en geleerdes onderspel die realiteit van Fox News se klein gehoor. Op 'n gemiddelde aand in 2018 het Fox News gewerk 2.4 miljoen primeur kijkers.

Dit is 'n indrukwekkende getal. Dit het Fox News die mees gekeurde kabeltelevisieprogrammering in 2018 gemaak.

Maar die Amerikaanse bevolking in 2018 was ongeveer 327 miljoen, wat beteken dat 99.3% van Amerikaners nie op enige gegewe nag Fox News gekyk het nie.

Oor ons 26% van geregistreerde kiesers is óf geregistreerde Republikeine of identifiseer as Republikeinse, en in 2018 was daar 'n geskatte 158 miljoen geregistreerde kiesers.

Dus, op 'n tipiese aand in 2018, selfs al was elke Fox News-kyker 'n geregistreerde Republikeinse (en dit is nie), sal 94.2% van die Republikeine in die Verenigde State nog nie stem nie.

Hoe min mense kyk eintlik Fox News? Die laagste gegradeerde nuusnetwerk-nuusprogram - die "CBS Evening News" - gemiddeld meer as dubbel die aantal Fox News kykers in 2018.

Met nommers soos hierdie is dit nie verbasend dat Fox News sy kykers dikwels jaag eerder as om hulle te lei nie. Met ander woorde: dit is meer waarskynlik dat Fox News voorsiening maak vir die voormalige partydigheid van sy klein maar lojale gehoor as wat Fox News eintlik iemand se gedagtes verander.

Geskiedenis van media-presidensiële vriendelikheid

Dan is daar die idee dat die werklike krag van Fox News ontstaan ​​in sy unieke noue verhouding met die Trump-administrasie.

Spesifiek, die voormalige Fox News-uitvoerende hoof, Bill Shine, se aanstelling vir 'n toesighoudende rol vir White House-kommunikasie - terwyl hy nog steeds deur Fox News betaal is - dui op identiese en gedeelde kommunikasie doelwitte tussen die Wit Huis en die kabelkanaal.

Maar daar is 'n lang geskiedenis van noue verstrengeling tussen uitsaaikorporasies en die Wit Huis, met talle voorbeelde van dieselfde soort agterkamerooreenkomste wat waarskynlik nou voorkom.

Byvoorbeeld, as historikus David Culbert onthul, toe president Roosevelt sy mees uitgesproke uitsendingskritikus wou hê - 'n CBS-kommentator genaamd Boake Carter - wat van die Amerikaanse luggolwe verwyder is, het hy eenvoudig sy perssekretaris-opdrag gehad Carter se borg en netwerk om die program te kanselleer.

Soos vir gedokumenteerde verhoudings tussen korporatiewe media en presidensiële administrasies, is dit waarskynlik dat geen administrasie ooit president Lyndon Johnson se rekord sal slaag nie.

Johnson se politieke opkoms was aangevuur deur die inkomste van KTBC, sy Austin, Texas, radiostasie.

Terwyl hy in die Kongres gedien het, het Johnson die stasielisensie in sy vrou se naam geplaas druk op CBS vir 'n winsgewende affiliasie kontrak. Frank Stanton, die CBS-uitvoerende beampte wat later 'n lewenslange vriend geword het, het die besigheidsooreenkoms gesementeer.

Stanton het later president van CBS geword en toe Johnson gereeld na die Wit Huis opgestaan ​​het, het die twee gereeld toegeken. In een gesprek, aangeteken op Feb. 6, 1964, Stanton, die hoof van CBS, beveel president Johnson aan op 'n komende ontmoeting met die redaksie van die New York Times.

Tog was hul gesprek nie beperk tot joernalistiek nie.

"Wat dink jy van die Republikeinse kandidate [vir 1964] wat doen hulle - maak hulle 'n kans?" Het Johnson gevra.

"Ek dink nie hulle maak 'n kop nie," vertel die president van CBS die president van die Verenigde State.

CBS se uitvoerende beampte, Frank Stanton, het 'n lewenslange vriend van president Lyndon Johnson geword.

Dit is waarskynlik dat soortgelyk gesprekke vind gereeld plaas tussen president Trump en verskeie Fox News syfers.

Maar aangesien hierdie soort kommunikasie voorheen gebeur het, kan dit nie ongekende genoem word nie. En anders as Johnson se besigheidsooreenkoms met CBS, blyk dit nie Donald Trump het 'n direkte finansiële belang in Fox News nie.

Geloofwaardigheid deur mischaracterization

Niks historiese presedent vir Fox News se noue bande met die Wit Huis verskoon nie die voor die hand liggende belangebotsing in die joernalistiek van die kanaal nie, net omdat die beperking van die netwerk se beperkte krag nie die goedkeuring van sy boodskappe aandui nie.

Maar beide doen belangrike konteks vir diegene wat die kanaal se impak probeer versag. Joernaliste en geleerdes wat voorgee om die enorme invloed van Rupert Murdoch en Roger Ailes te openbaar, kan die krag onwetend voortduur.

Die realiteit is dat die meeste van ons nie op "Planet Fox" leef nie, en ons is ook nie onderwerp aan die Murdoch-ryk nie. Kritiek van The New Yorker en The New York Times help net Fox News geloofwaardigheid met sy kiesers - die kykers by die huis en die Republikeinse Party in Washington. Sodanige aandag bewys dat Fox News sy vyande steeds vrees.

Roger Ailes was nooit bang vir kritiek van respekvolle media nie. Soos die towenaar van Oz, was Ailes baie meer angstig dat hy en sy skepping as swak en ondoeltreffend geopenbaar kon word.

Tog is dit wat baie van die data en onlangse geskiedenis aandui.

Fox News kan nie Obama se verkiesing, herverkiesing of die 2018-blougolf voorkom nie. En ten spyte van herhalende bevordering van die huidige administrasie, kan dit nie Dit lyk of president Trump se "ongelooflike bestendige" goedkeuringsnommers.

Daar is geen twyfel dat Fox News het nie 'n verifieerbare uitwerking rondom die politieke marges. Dit motiveer ongetwyfeld Republikeine om vir Republikeine te stem.

Maar sy werklike oortuigende krag kan akkuraat gemerk word as "marginale".

'N Behoorlike karakterisering van Fox News se invloed en sy beperkte kieskrag sal uiteindelik veel meer skadelik wees as die ondersoekende joernalistiek wat die kanaal se eie mites steeds bevorder.Die gesprek

Oor Die Skrywer

Michael J. Socolow, Medeprofessor, Kommunikasie en Joernalistiek, Universiteit van Maine

Hierdie artikel is gepubliseer vanaf Die gesprek onder 'n Creative Commons lisensie. Lees die oorspronklike artikel.

verwante Boeke

{AmazonWS: searchindex = Books; sleutelwoorde = aktivisme; maxresults = 3}

enafarzh-CNzh-TWnltlfifrdehiiditjakomsnofaptruessvtrvi

volg InnerSelf op

Facebook-ikoonTwitter-ikoonrss-ikoon

Kry die nuutste per e-pos

Emailcloak = {af}